Management

Zoltán Kovács

Managing Director, Director Financiar Fornetti Group

S-a născut în 1978 la Kecskemét, este tatăl unui fiu și al unei fiice.
Urmarea Școalii secundare de economie și comerț ÁFEOSZ din Kecskemét a oferit o bază solidă pentru studiile sale ulterioare. A urmat studiile superioare la Győr la Colegiul Széchenyi István de atunci, unde a obținut o diplomă în economie cu specializări în contabilitate și finanțe.
S-a alăturat Fornetti Kft. ca proaspăt absolvent, în anul 2000. Începând în departamentul de contabilitate, a jucat un rol important în stabilirea bazelor controlului financiar și comercial. În timpul provocărilor generate de criza economică globală din 2008, el a jucat un rol esențial în gestionarea dificultăților, nu numai pentru Fornetti Kft. în Ungaria, dar și pentru filialele sale din România și Bulgaria. Din 2010, a ocupat funcția de director financiar al Grupului Fornetti.
O etapă cheie în cariera sa a fost vânzarea Grupului Fornetti în 2015, unde a contribuit activ la susținerea procesului de vânzare și tranziție și la integrarea standardelor profesionale și a culturii corporative ale noului proprietar, Aryzta AG. Schimbările externe și interne au avut ca rezultat extinderea continuă a responsabilităților sale.
În prezent, este responsabil de managementul, dezvoltarea și supravegherea finanțelor, contabilității, controlului, achizițiilor strategice, resurselor umane, relațiilor de muncă, tehnologiei informației și comunicațiilor, conformității reglementărilor interne și a sistemului de control intern, asigurând eficiența și eficacitatea acestora.
În noiembrie 2024, i s-a încredințat conducerea interimară a Grupului Fornetti, reprezentând o nouă provocare și o responsabilitate suplimentară pe lângă sarcinile sale existente.

  

  

Martin Udvarev

Managing Director Fornetti România, Director Interimar Operațiuni – Fornetti Group

Martin Udvarev s-a născut în Budapesta, la data de 17 august 1973 și face parte din a 5 -a generație de bulgari născuți în Ungaria A absolvit cursurile liceului Bulgar-Maghiar, iar apoi a continuat studiile in domeniul financiar la Kodolani Janos, cursuri de business management absolvite în Plovdiv, Bulgaria (2003-2005), respectiv Curs de Management Financiar Stategic, în anul 2020, la Metropolitan School of Business and Management UK (curs online). Înainte de a se alătura companiei din România, Martin a condus, cu succes, Fornetti Bulgaria, companie la care a ocupat funcția de Director General timp de 17 ani.  În ceea ce privește activitatea sa la Fornetti Bulgaria, se evidențiază inițierea sistemului de franciză în acea țară, deschizând 200 de puncte de franciză, în 200 de zile, în anul 2006, continuând cu proiectul de deschidere a fabricii din Ihtiman, cu o suprafață totală de 4.000 mp2, în doar 10 luni, în anul 2008. Înainte de preluarea poziției de Director General Fornetti Bulgaria, în octombrie 2006, a lucrat, timp de 4 ani  în cadrul Ambasadei Ungariei din Sofia, ca și consul adjunct și ofițer financiar. Martin este căsătorit și are un fiu.


 

voin gabriel

Director Comercial

Din aprilie 2018, domnul Gabriel Voin este Director Comercial al Fornetti România. Gabriel s-a alăturat echipei Fornetti în anul 2006 şi are o experienţă de peste 15 ani în dezvoltarea sistemului de franciză Fornetti în România, ocupând de-a lungul anilor mai multe funcţii în cadrul departamentului Comercial si Marketing, precum: Project Manager, Manager Marketing, Manager Comercial Regional şi Director al diviziei de franciză şi concept.

Gabriel este din Timişoara, a urmat cursurile Universitatii Politehnice. Este pasionat de tenis, citit și călătorii atunci când timpul îi permite. Pe plan profesional, dar și în viață se ghidează după mottoul: “Cred cu tărie că o echipă solidă vede orice obstacol ca o provocare, iar scopul meu zilnic este să am o echipă puternică și motivată”.

 

  

  

sinescu gyongyike

Director Economic

Gyongyike Sinescu s-a alăturat companiei în anul 2002, începându-și activitatea ca economist, fiind în această poziție timp de 3 ani. În anul 2005 a fost promovată ca Şef serviciu financiar-contabil, iar din anul 2007 ocupă funcţia de Director Economic al societăţii.

Gyongyike este din Timişoara, România şi a absolvit Facultatea de Informatică şi Contabilitate de Gestiune. Din 2010 este membru al Corpului Experţilor Contabili Autorizaţi din România.

Este căsătorită şi are doi băieţi. Este mare iubitoare de animale, sport şi excursii, iar timpul liber îi place să-l petreacă cu familia şi cu prietenii.

  

  

constantin stan

Manager Producție

Constantin este unul din primii angajați ai companiei Fornetti, fiind alături de noi încă de la începuturi. S-a angajat în anul 2003 ca muncitor în Producție, ajutând, din prima zi la execuția produselor noastre. A fost un muncitor exemplar, care pe durata activității sale a crescut și a evoluat constant. La doar 2 ani de la prima zi de muncă, Constantin a devenit șef de linie în Producție, mai apoi șef ambalare, șef de schimb și mai apoi responsabil principal pe secția de producție. A trecut prin toate secțiile departamentului, cunoscând înde-aproape fiecare aspect și a muncit în toate etapele care sunt necesare procesului de producție al produselor Fornetti. Încununarea muncii și a devotamentului a venit în anul 2022, Constantin fiind de acum, Manager Producție coordonând întreg procesul fabricii de la Satchinez. Bucuria de a reuși în cadrul companiei este cu atât mai mare cu cât el este originar din localitatea în care există și fabrica noastră: Satchinez, județul Timiș.

Are 39 de ani, este căsătorit, soția lui fiind-i colegă în cadru companiei. Are 2 copii și este pasionat de acvaristică!

 

  
 

  

felfoldi Adrian-Ștefan

Manager Aprovizionare

 

Adrian a absolvit Facultatea de Construcții, din cadrul Universității Politehnica din Timișoara și, după o scurtă activitate în domeniul lui de specialitate, s-a alăturat echipei Fornetti în anul 2010.

În urma experiențelor dobândite în diferite funcții în cadrul Departamentului Tehnic și mai târziu a Departamentului Aprovizionare-Logistică, începând din 2016 a fost numit în funcția de Manager Aprovizionare.

Timpul liber îl petrece împreună cu familia, îi plac excursiile, snorkelling-ul și înotul.

 

  

  

rakoczi zoltan

Manager Logistică

Zoltan s-a alăturat familiei Fornetti  în primăvara anului 2005.  A început ca gestionar, apoi șef schimb, șef depozit,  iar după o perioadă, a fost avansat în funcția de Manger Logistică.  Are o experiență de peste 10 ani în gestiunea produselor și în logistică. A absolvit Facultatea de Inginerie și Management în Alimentația Publică și Agroturism.Printre hobby-urile sale se numără sportul ( este  mare fan al echipei de fotbal FC Bayern Munchen ) și fotografia. Crede ca zilele sunt egale pentru ceasornic, dar nu pentru un om.

 

  

  

simionca marin

Director Transport

Marin este născut la Bistrita în 1971, locuiește în Timișoara din 1990 și a absolvit Universitatea Tehnică din Timișoara, Facultatea de Mecanică în Specializarea Utilaj Tehnologic pentru Industria Alimentară și Facultatea de Management în Producție și Transporturi, Specializarea Circulație Rutieră, urmând și un Master în Specializarea Utilaje Tehnologice pentru Fabricatia Produselor Alimentare.

Începând cu data de 7 martie 2008, domnul Marin Simionca este Director Transport Fornetti România. Are o vastă experientă în domeniul transporturilor, ocupând funcții de conducere în logistică și la service-uri auto. Este pasionat de sport și călătorii, iar timpul liber preferă să íl petreacă activ, jucând tenis și fotbal.

Printre altele este atestat ca și Profesor de Legislație Rutieră și Instructor de școală de șoferi.

 

 

  

  

Zărnoianu Diana

Manager Calitate

Diana-Mihaela Zărnoianu este din Segarcea Dolj, România și a absolvit Facultatea de Tehnologia Produselor Agroalimentare din Timişoara. De aproape 15  ani face parte din compania Fornetti România coordonând Departamentul Calitate. Îi place să călătorească, iubeşte muntele, îi plac drumeţiile, iar timpul liber preferă să îl petreacă alături de fiul său. Dintre produsele Fornetti, favoritul său este expresul cu mere.

 

  

  

Robert Bausche

Șef serviciu întreținere exterioară

Robert Bausche este noul șef serviciu întreținere exterioară al Fornetti România. Robert s-a alăturat echipei noastre în 2017 ca șef birou tehnic, dar datorită experienței sale în domeniu, precum și a rezultatelor bune obținute în departament, promovarea sa a fost binemeritată. Este responsabil de auditul energetic în cadrul companiei și a realizat, cu succes, un proiect masiv de reconstrucție în fabrica Fornetti din Timișoara. Este absolvent de master în Mecatronică la Universitatea Politehnica Timișoara în 2020. În timpul liber, îi place să facă drumeții, să meargă cu bicicleta și să petreacă timpul cu nepoții săi.

 


 

Ana-Maria Dana

Șef departament SSM-SU-PM

Ana-Maria este născută în București în 1981, oraș în care a și locuit cea mai mare parte din viață. De 12 ani locuiește în Timișoara și are la bază studii de jurnalism. Cu toate acestea, și-a îndreptat cariera profesională către domeniul SSM/PSI/MEDIU, în care activează de mai bine de 10 ani. Este parte a echipei Fornetti din 1 martie 2024, moment din care și conduce departamentul în companie. Atât profesional, cât și personal este un om responsabil și asumat și are ca motto în viață C’est la vie – fără regrete! Este o mare iubitoare a muzicii, a fotografiei și a produsului mini cu caise!

 

 


 

Daniela Datcu

Șef serviciu HR

Daniela, cu toate că a urmat cursurile Facultății de Comunicare și Relații Publice din cadrul Universității de Vest, a continuat masterat cu studii în domeniul Resurselor Umane. Pasiunea pentru această meserie a adus-o către compania noastră, la care a început ca Referent Resurse Umane în anul 2022. Pregătirea excepțională, apropierea de oameni și abilitățile în domeniu au făcut să avanseze foarte rapid, ea ocupând, din mai 2024 funcția de manager al departamentului de HR. Îi plac plimbările în natură și lucrurile simple, și este de părere că oamenii ar trebuie să fie o resursă (umană) unii pentru ceilalți.

 

 


 

Liviu Pădureanu

Manager IT

Începând din 2016 și până în prezent, Liviu a acumulat peste 9 ani de experiență în IT. Cariera sa a debutat la Atos IT Solutions, unde a oferit suport tehnic de nivel unu, specializându-se rapid în administrarea rețelelor de calculatoare. În 2019, și-a continuat parcursul profesional în cadrul Continental Automotive, alăturându-se echipei locale de IT. Aici, a fost responsabil de întreținerea și suportul rețelei campusului, dar și de alte activități tehnice. Evoluția sa profesională a continuat în 2020, când a fost promovat în echipa de suport de nivel 3, implicându-se în implementarea de proiecte IT la nivel global în cadrul companiei. Din această toamnă este liderul echipei locale de IT din cadrul Fornetti România, și coordonează proiectele din țara noastră în calitatea lui de Manager IT. Când nu este la muncă, îi place mult să meargă cu motocicleta, cu bicicleta sau să facă plimbări pe jos, călătoriile ocupând un loc fruntaș în lista lui de hobby-uri.

 

 


 

Corina Bârsan

Șef departament juridic

Corina Bârsan este șefa departamentului juridic din cadrul companiei, din septembrie 2024. Absolventă a Facultății de Drept și cu o experiență în domeniul juridic, de peste 26 de ani, Corina a fost alegerea firească și necesară pentru a ocupa acestă poziție deosebit de importantă din cadrul Fornetti România. Este timișoreancă născută la început de vară, al cărei motto în viață este ”limpede nu vezi decât cu inima. Într-o lume în care poți fi orice, fii autentic.” Îi plac câinii, teatrul și călătoriile.

 

 


 

Doris Bociort

Manager Creativ & PR

Doris și-a început cariera la Fornetti la foarte scurt timp după finalizarea studiilor de master. Cei 5 ani petrecuți studiind Comunicare, Relații Publice și Mass Media în cadrul Universității de Vest din Timișoara au ajutat-o să ocupe prima ei poziție în cadrul companiei, derulând campaniile clasice de PR. A evoluat, îmbunătățindu-și constant cunoștințele, iar acum Doris coordonează proiectele interne și unele externe ale companiei din punct de vedere al imaginii și promovării brandului. Se consideră norocoasă să își practice meseria, PR-ul și comunicarea fiind pasiunile ei din liceu și apetența pentru ele nu a scăzut, ba din contră, e din ce în ce mai pasionată de domeniu, având în plan să se dezvolte cât de mult poate. Pe plan personal, îi plac concertele live, călătoriile cu prietenii, vizionarea serialelor și este o cititoare înfocată.

Pe Doris o găsiți la adresele de e-mail doris.bociort@fornetti.ro și pr@fornetti.ro
și la telefon sau pe WhatsApp la 0720 555233

Cookie-urile sunt fișiere text mici utilizate de site-uri web pentru a oferi clienților o experiență mai bună și mai eficientă. Conform reglementărilor generale, putem stoca numai cookie-urile esențiale în browserul dumneavoastră. Pentru a utiliza alte cookie-uri avem nevoie de permisiunea dvs.

Făcând pe „Autorizează toate cookie-urile”, vei primi cea mai bună experiență de utilizator. Pe celelalte pagini puteți autoriza diferite tipuri de cookie-uri unul câte unul.

Puteți găsi toate informațiile despre cookie-uri și protecția confidențialității pe pagina Protectia datelor

Fără aceste cookie-uri, site-ul nostru nu ar putea oferi cea mai bună experiență clienților.

Prin acceptarea acestor reguli, aceste cookie-uri sunt autorizate.

Nume Furnizor Motiv Valabilitate
PHPSESSIDfornetti.roID-ul sesiunii ajută la stocarea stării între încărcările paginiiSfârșitul sesiunii
cookieConsentfornetti.roFolosit pentru stocarea setărilor pentru cookie-uri.1 an
Sus