Ne generăm propria noastră bază de clienți
Sectorul comerțului cu amănuntul este un alt canal semnificativ de distribuție. În acest caz, produsele noastre sunt vândute în lanțuri de vânzare cu amănuntul, fără strategii de marcă.
Este important de remarcat faptul că Grupul Fornetti menține și utilizează legăturile cu sectorul comerțului cu amănuntul pentru a-și consolida și sprijini canalele de servicii alimentare, precum și pentru a-și educa consumatorii, din următoarele motive:
• pentru a face clienții să își dea seama de calitatea produsului
• crearea nevoii de produse noi este un interes comun al tuturor membrilor rețelei Fornetti.
Acest lucru se datorează faptului că produsele fabricate și distribuite pentru sectorul de vânzare cu amănuntul sunt menite să stabilească un standard de calitate a produselor pe care întreprinderile de panificație trebuie să îl respecte și sunt, de asemenea, concepute pentru a crea cerere de noi produse.
Odată ce a fost stabilită nevoia de calitate și cererea de noi produse, sectorul de produse alimentare Fornetti va câștiga clienți ale căror așteptări au fost modelate de produsele noastre vândute în lanțurile de magazine, deoarece se vor fi familiarizat deja cu lumea produselor de panificație noi, de înaltă calitate.
Acești clienți vor frecventa magazinele în care calitatea și noutatea pot fi garantate și unde experiența clienților este sporită prin valoarea adăugată a serviciilor specializate.
Experiențe pe care le valorificăm pe segmentul de retail:
• comerț tehnologizat
• avantajele compatibilității produselor în ceea ce privește coacerea simultană
• crearea de planograme personalizate
• sistem rapid și flexibil de asistență pentru parteneri
• asistență tehnologică continuă
• crearea de portofolii complexe personalizate de produse
• oferte de produse cu tehnologii de coacere ușor adaptabile
Produsele noastre sunt disponibile în următoarele lanțuri de magazine:
Lidl, Tesco, Auchan, Penny, Carrefour; Kaufland, Metro, Billa, Mega Image, Family Frost, Bofrost, Profi.