News
Fornetti a fost desemnată cea mai bună rețea de franciză din Europa2023. 09. 29., Friday, 09:35
În cadrul unui puternic lot internațional de companii de renume, Fornetti Group a fost aleasă anul acesta "Cea mai bună rețea europeană de franciză a anului" de către Asociația Europeană de Franciză. Premiul, acordat de un juriu de experți, a fost înmânat reprezentanților companiei în cadrul unei ceremonii impresionante desfășurată la Bruxelles. În prezent, produsele Fornetti sunt disponibile în 17 țări europene, iar un milion de persoane cumpără zilnic din aceste produse. Directorul general al companiei consideră că premiul este o realizare semnificativă, care dovedește că firma cu sediul central în Kecskemét, Ungaria, care de mai mulți ani este liderul detașat al pieței de panificație din regiune, se menține în picioare în ciuda tuturor dificultăților economice și se dezvoltă constant prin inovație.
Grupul Fornetti, care și-a sărbătorit anul trecut cea de-a 25-a aniversare, a obținut un succes unic: compania, deținută în prezent de Aryzta AG, a fost votată cea mai bună rețea de franciză din Europa de către Asociația Europeană de Franciză.
Compania a învins lanțuri prestigioase și cu un succes spectaculos pentru a obține cea mai înaltă distincție profesională. La ceremonia de decernare a premiului, care a avut loc săptămâna trecută la Bruxelles, distincția a fost preluată de Martin Udvarev, directorul general al Fornetti România.
"Considerăm acest premiu ca fiind un moment excepțional în istoria Fornetti, o adevărată realizare, deoarece este un semn clar că munca noastră sistematică și conștientă este recunoscută nu numai de clienții noștri, ci și de cel mai prestigios organism profesional european. În ciuda dificultăților economice, Fornetti a continuat să conducă detașat piața de panificație din regiune în ultimii ani, obținând un succes exemplar și rezultate respectabile atât în țară, cât și în Europa. Cu toate acestea, premiul reprezintă un feedback important nu doar pentru sediul central, ci și pentru partenerii de franciză, deoarece a devenit clar că modelul nostru de vânzări este un semn de progres, pe lângă calitatea ridicată a produselor și serviciilor noastre", a subliniat Attila Bánhidi, CEO al Fornetti Group.
Fornetti Group operează unități în Ungaria, România și Bulgaria, având peste 1.200 de angajați. Numărul angajaților din rețeaua de franciză depășește însă 15.000, ceea ce face din companie un angajator important și în comparații internaționale.
Produsele companiei sunt disponibile în prezent în 17 țări din Europa, iar un milion de persoane aleg zilnic din oferta sa. Cu o gamă de peste 200 de produse de panificație diferite, disponibile în 3.500 de puncte de vânzare din întreaga Europă, compania câștigă teren și în sectoarele de retail și HoReCa.
Fornetti a deschis peste 100 de magazine noi pe an în perioada pandemiei COVID iar magazinele existente sunt în plin curs de modernizare. Compania încearcă acum să își prezinte imaginea și modelul de afaceri de a patra generație în cât mai multe puncte de vânzare, iar strategia de a se concentra pe modernitate se dovedește a fi una corectă, deoarece volumul de produse vândute în magazinele renovate ar putea crește cu până la o treime.